لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد از دغدغه بسیاری از افراد است. به همین دلیل از گذشته تا به امروز از روش‌های متعددی همچون اپیلاسیون، اصلاح و دیگر مواردی به این شکل استفاده می‌شد ولی لیزر موهای زائد صورت و بدن از راهکارهایی است که با گام نهادن در بسیاری از کلینیک‌ها و آرایشگاه‌ها توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. از این رو دانستن اطلاعات کافی در مورد لیزر بدن و صورت کلینیک مربوطه کمک شایانی در انجام اینگونه خدمات می‌کند، چرا که در صورت عدم آگاهی از این راهکار ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری را برای فرد به وجود آورد، پس تا انتها با ما در سایت کلینیک دکتر گیسو کیاور همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

قبل از اینکه با بهترین کلینیک پزشکی به جهت راهکارهای زیبایی آشنا شویم، بهتر است تا اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام لیزر موهای زائد صورت و بدن داشته‌باشیم. لیزر به این طریق است که طول موج‌های مختلفی از لیزر بر روی پوست تابیده می‌شود و به این شکل گرمای حاصل بر روی ریشه مو تاثیر می‌گذارد. این گرما باعث سستی و ریزش موها می‌شود، بدین ترتیب تعداد جلسات مورد نیاز نیز به مقدار و حجم مو بستگی دارد که توسط متخصص بررسی می‌شود.

لیزر چگونه بر موهای زائد صورت و بدن تاثیر می‌گذارد؟

اولین اقدامی که فرد برای تاثیر بیشتر لیزر صورت و بدن باید انجام دهد، این است که به مدت دو هفته موهای خود را اصلاح نکند. دلیل این کار هم این است که در مدت دو هفته موهای زائد رشد خود را آغاز می‌کنند و پیاز آن‌ها تشکیل می‌شود. از طرفی نور لیزر هر چیزی را که تیره رنگ باشد را با حرارت می‌سوزاند. در نتیجه توصیه می‌شود تا افراد موهای تیره و ضخیمی را برای لیزر داشته‌باشند. توجه به توصیه‌های لیزر بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل در کلینیک دکتر گیسو کیاور افراد متخصص مشاوره لازم را به افراد ارائه می‌دهند.

لیزر موهای زائد

انجام لیزر موهای زائد در کلینیک پزشکی بهتر است یا آرایشگاه ها؟

سوالی که بسیاری از افراد به هنگام لیزر برای آن‌ها رخ می‌دهد این است که انجام لیزر موهای زائد صورت و بدن خود را به دست کلینیک بسپارند یا آرایشگاه؟ اول از همه باید بدانید که خدمات زیبایی در حوزه فعالیت‌های پزشکی قرار دارند، در نتیجه نباید این دسته از راهکارها را به دست هر فردی بسپاریم.

به هر حال امروزه متاسفانه در محیط‌های آرایشگاهی افرادی با گذراندن دوره‌های چند ساعته و دریافت مدرک بدون اعتبار به عنوان متخصص زیبایی شروع به کار می‌کنند. عدم اطلاع صحیح برخی از مسائل قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت و بدن مشکلات جبران ناپذیری را به دنبال دارد که انتخاب فردی که کار لیزر را انجام می‌دهد، بسیار مهم و قابل تامل است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا با انتخاب کلینیک دکتر گیسو کیاور نگرانی از بابت متخصص خود نداشته‌باشید.

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای بدن و صورت

مورد بعدی که بسیار در چگونگی لیزر تاثیر دارد، انتخاب دستگاه مربوطه می‌باشد. فراموش نکنید که نوع دستگاه می‌تواند در نتیجه گیری شما از لیزر تاثیر زیادی داشته‌باشد. از طرفی هر کدام از دستگاه‌ها مزایا و عوارضی دارند و برای افراد با رنگ پوستی مختلف مناسب هستند. به همین دلیل دستگاه‌های لیزر بسیاری به جهت پاسخگویی به نیاز افراد در کلینیک دکتر گیسو کیاور قابل رویت می‌باشند. بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد صورت و بدن به شرح زیر می‌باشند.

  1. دستگاه لیزر کندلا: یکی از محبوب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد صورت و بدن، دستگاه کندلا می‌باشد. این دستگاه از دو طول موج الکس (مناسب پوست سفید) و اندیاگ (مناسب پوست تیره) بهره‌مند است. به دلیل افزایش قیمت ارز، قیمت این دستگاه نیز متغیر می‌باشد و با سیر صعودی رو به افزایش است.
  2. دستگاه لیزر دایود: اگر به دنبال دستگاه اقتصادی به جهت لیزر صورت و بدن هستید، بدون شک دستگاه دایود به شما پیشنهاد می‌شود. این دستگاه به دلیل استفاده از طول موج دایود، به این نام شهرت دارد. لیزر دایود بیشتر مناسب طیف رنگی پوست تیره می‌باشد، از طرفی در صورت استفاده به جهت پوست سفید تنظیمات خاصی دارد.
  3. دستگاه لیزر IPL: این دستگاه مناسب موهای تیره و پوست‌های روشن می‌باشد. عملکرد این نوع دستگاه لیزر موهای زائد صورت و بدن از طریق فلش لامپ زنون است. از این دستگاه نیز برای جوانسازی پوست و رفع لک نیز استفاده می‌گردد. این نکته را نیز بدانید که در صورتی که قصد استفاده از این دستگاه را دارید، باید کلینیک معتبری همانند کلینیک دکتر گیسو کیاور را انتخاب کنید تا پوست شما دچار سوختگی نشود.

 

لیزر موهای زائد

هزینه انجام لیزر موهای زائد در تبریز

یکی از عامل‌هایی که در لیزر موهای زائد صورت و بدن بسیار مهم است، قیمت آن می‌باشد. به دلیل محبوبیت این روش برای از بین بردن موهای زائد، افراد بسیاری به قصد سودجویی اقدام به انجام این راهکار زیبایی می‌کنند. تبریز نیز از شهرهایی است که کلینیک‌های بسیاری بدین جهت در آن وجود دارند. در قدم اول شما باید کلینیک معتبری را انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما کلینیک دکتر گیسو کیاور است. زیرا این کلینیک مزایای بسیاری دارد که نگرانی‌های شما را از بین می‌برد.

قدم دوم انتخاب دستگاه مناسب با پوست شما برای لیزر می‌باشد، چرا که بنابر دستگاه انتخابی قیمت لیزر نیز متغیر است. مورد بعدی ناحیه‌ای می‌باشد که قرار بر لیزر آن است. به طور کلی هزینه انجام لیزر موهای زائد با توجه به این موارد در قالب پکیج یا به صورت ناحیه ای محاسبه می شود که می تواند پکیج های چند جلسه ای برای فول بادی باشد و یا در هر جلسه از مراجعه، به صورت ناحیه محاسبه و اعلام شود.

بنابراین بهتر است که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های تماس ما در کلینیک تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد صورت و بدن روشی ایمن، مقرون به صرفه برای حذف موهای زائد است. لیزر موهای زائد از ۷۰ تا ۹۰ درصد پاسخگویی مناسبی دارد. تا به کنون عوارض جدی برای این روش بیان نشده ولی به طور کلی باعث سوزش جزئی پوست می‌گردد. در این بین انتخاب کلینیک تاثیر مستقیمی در بازدهی لیزر دارد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا کلینیک دکتر گیسو کیاور را در برنامه‌های خود قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پزشک با تجربه با مشاورین این بخش در تماس باشید.

ضمن اینکه لازم به ذکر است ما در کلینیک دکتر کیاور انواع خدمات زیبایی مانند فیشیال صورت را نیز ارائه می دهیم.

خدمات مراقبتی و درمانی دیگری برای پوست در دنیا استفاده می شود که برخی از آنها نیز در کلینیک زیبایی دکتر کیاور در تبریز ارائه می شود، مانند لیزر فرکشنال rf،  لیزر فرکشنال co2،  تزریق مزوژل، کربوکسی تراپی،  هیدرودرم ، آکوا فیشیال و  میکرودرم. که مشا می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *